Asistent/ka back office
Advokátní kancelář s českou a zahraniční klientelou hledá kolegyni/kolegu na pozici v back office.
Požadavky:
Práce je vhodná pro kohokoliv, kdo má výbornou znalost českého jazyka a dobré vyjadřovací schopnosti zejména v psaném projevu. Očekáváme pečlivost, zodpovědnost a schopnost samostatné práce i práce v týmu. Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, znalost anglického slovem i písmem (znalost dalšího jazyka výhodou). Znalost použití MS Office.
Hlavní náplň práce:
Administrativní podpora advokátů a dalších zaměstnanců kanceláře, zajištění chodu kanceláře. Obsluha datových schránek, práce s papírovými i elektronickými spisy. Emailová, telefonická i listinná komunikace se soudy, úřady a klienty.
Nabízíme:
Různorodou práci v příjemném pracovním kolektivu v dobře dostupné lokalitě. Hlavní pracovní poměr. Zajímavé finanční ohodnocení a další benefity (stravenky, po dohodě home office).
Nástup možný od 1. 6. 2023.
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Odměna: 30 000 – 35 000 Kč / měsíc